Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen időszakban milyen reklám felületet bérelünk

médiaértékesítés

Általában ha nem vagyunk egyáltalán tisztában azzal, hogy hogyan népszerűsítsük az egyes szolgáltatásainkat, mindenképp kérjük ki egy szakember tanácsát. A médiaértékesítés esetében ugyanis egyáltalán nem mindegy, hogy pontosan melyik felületet milyen grafikával látjuk el. Hiszen ha például közúti reklámfelületet választunk, teljesen más grafikai anyagot készíttessünk rá, mint mondjuk egy olyan plakát helyre, amely mellett nagy a gyalogos forgalom. Persze rengeteg egyéb terület is a rendelkezésünkre áll, hiszen manapság már az internetes berkekben is töménytelen mennyiségű reklám felület áll a rendelkezésünkre. Azok a portálok, amelyek nagyobb látogatói számmal rendelkeznek, általában szintén biztosítanak felületeket a bérlők számára, de ilyen esetekben valamivel nagyobb hirdetési költségekkel kell számolnunk. Viszont ilyenkor a befektetett összeg is rövidebb idő alatt térülhet meg. Ami minden esetben fontos, ha hosszabb távon szeretnék bérelni egy reklám felületet, azt egyeztessük a bérbeadóval, hiszen így kedvezményekben is részesülhetünk.

Kirakott Egyéb-ban