Hogyan tudunk bővíteni egy már meglévő telefon központot?

Amikor beüzemelünk egy telefon központot, mindenképp fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy pontosan mekkora mennyiségű vonalat képes kiszolgálni. Ez nem csak a kezdetek kezdetén fontos, hanem akkor is, amikor már egy működő irodáról van szó. Nem utolsó szempont, hogy egy olyan rendszert válasszunk, amelyek hosszú távon bármikor bővíthetőek, hiszen ha így teszünk, akkor egyáltalán nem kell aggódnunk a későbbiek során. Minden esetben szükség lehet további vonalak kezelésére, amely könnyedén és gyorsan megoldható az ns500 analóg mellék bővítőkártya segítségével. A központ ennek a plusz kiegészítőnek köszönhetően további vonalakat és mellékeket tud majd kezelni, ennek köszönhetően pedig az új munkatársak is maximális szinten tudnak dolgozni és persze termelni is. Am viszont minden esetben fontos, hogy a telefonközpont esetében legyünk tisztában a fizikai határokkal, hiszen a későbbiek során így könnyebben felkészülhetünk egy nagyobb beruházásra is, ami szintén könnyebbség lehet a cégnek és persze a tulajdonosoknak is.

Kirakott Egyéb-ban